Dag 11, Mina syskon

Jag har en bror.
En halv bror på pappas sida.
Jens heter han.

Jag kan inte svara på hur gammal han är,
men han kan vara runt, 14-15. tippar jag på.
Gud va lite ja vet om min lillebror egentligen. De e juh nästan pinsamt.

Vi träffas inte så ofta för han bor i Kalmar där vår pappa bor,
och hans mamma.
Samt våran farfar & farmor. Dom har alltid bott i kalmar.

Det var ett tag sen jag var där.
Va kan det vara sen vi sågs sist, hmm, haha, ja ett år , lite mer ?? :S
Jag vet inte, men vi prata i telefon när jag fyllde år i oktober.

Det är synd, väldigt synd att vi inte ses oftare.
Men relationen till pappa är ju som den är.

Men de är väl upp till mig att ändra på det,
för pappa verkar ju inte göra någon större ansträgning! :´(

detta e min lillebror när han var liten. Bilden är scannad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0