Dag 5, Vad är KÄRLEK

VAD ÄR KÄRLEK???

Ja, det kan vara många saker. Kärlek är när man känner något speciellt för en sak eller person. En känsla man har. Man kan känna kärlek till ett klädesplagg, sin hobby, sina husdjur och FRAMFÖRALLT till människor.

Det är väl mest det man kopplar kärlek till, En person. Sin pojkvän/flickvän.

Jag känner kärlek till: Min familj, Mamma, Min sambo, mina 3 husdjur, raggarbilar & cruising, inredning, kläder & accessoarer, skogen, naturen, mina arbetskamrater m.m.

Jag kan nog forsätta mycket längre med vad jag känner kärlek till.
Men man känner olika för varje sak/person, men det räknas ändå till KÄRLEK.


Kärlek är något fint som man ska ta till vara på och vara rädd om!
Känner man Kärlek så vissa det, man mår bra av det!
En kram kan räcka för att förgylla någonsdag!

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0