Dag 6, Min dag

Min dag. Tisdag 22/2-2011

Jag vaknade runt klockan 10, gick ut med Cola så hon fick göra sina behov.
Åt sedan frukost, 2 knäckebröd med ost, 1 tallrik filmjölk & 1 kopp kaffe.
Satte på datorn, kollade lite på facebook och så. Spelade sedan WOW. xD

Letade efter något bra LCHF recept med Kyckling. Cyklade & handla.
Duschade när jag kom hem, slängde in en maskin tvätt.

Lekte med Cola & Ville. Spelade lite WOW igen.

Började med Maten, Curry kyckling, med paprika & bacon.
Blev typ som en soppa.
Väckte Älskling, och åt maten. :P

Nu sitter jag här och skriver.
Ska väl spela lite mer WOW kanske. Beroende? - JA!

Sen ska jag åka till jobbet, jobba 9 timmar,
sedan åka på bokrean som börjar kl. 00.00 inatt,
så vi åker dit efter jobbet vid 1.

Sen hem till mamma som är hundvakt,
hämta Cola och gå hem & SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0