Dag 8, Min bästa semester

Så jag tar dag 8 idag. :D

Ja jag har inte haft så många semestrar. Så jag får väl lov att säga när vi åkte till Danmark. Mamma, jag & Rolf.

Kommer inte ihåg hur många dar de va. va så länge sedan, jag kanske var 14 år eller så.

Men vi va på tivolit i köpenhamn, gick på ströget, var inne på vax kabinettet. Kommer inte ihåg va det hete, madam mouse eller något e de va ? Hmmm, jaja. Minnet e som de är.

Har inga kort eller så att visa. Men vi hade det roligt. De va runt midsommar kommer jag ihåg iallfall.

Så danmark e de längsta jag kommit UTOMLANDS. haha långt va??? :P

Kommer ihåg att mamma och rolf sa, Vill du åka till danmark (köpenhamn) eller stockholm??

Jag sa , Danmark, för då kommer jag iallfall utomlands, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0