Tisdag.

Känns lite som jag kommer bli sjuk, men det vill jag absolut inte. Men har känt mig lite halv dan hela förra veckan med, som om det ligger, men aldrig bryter ut.

Men jag hoppas på att det aldrig bryter ut eller. Vill inte vara hemma o va sjuk. ska ju spara massa pengar juh. då går det inte vara hemma.

Älskling ska till Sjukan idag, han har en infektion i tån. så han kan knappt gå så han får väl säkert pencellin eller något, och då kommer säkert han vara hemma från jobbet. så då är det en anledning till varför jag inte får bli sjuk. Så ska väcka honom 10.45.

Och blåser gör det ute, så har ingen som helst lust att gå ut. Blir några snabbisar ut o in för Cola idag. Ingen längre promenad. Får busa extra mycket inne, så hon gör av med energi. Fast hon gillar ju och sova så de e nog lungt.

Oj de blev ett lite längre inlägg än va jag tänkt mig, ett ganska så ointresant också. Ska försöka skriva mer intressant, men vet inte vad jag ska skriva om. FÖRSLAG?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0