Det övernaturliga.

Alltså allvarligt , det måste vara någon ande eller något som är i lägenheten.

Cola ligger i hallen, och rätt som det är kommer det en jätte smäll!

Precis som något åker i backen, porslin eller något liknande, jätte hög smäll, och Cola blir livrädd, och far som ett skott ut i vardagsrummet.

Jag som också blev rädd, går ut i köket, ser inget, kollar i badrummet, ser inget, kollar hallen, sovrum, lilla rummet. Ja, jag kollar överallt, alla tänkbara ställen, skåp, kylskåp, utanför ytterdörren m.m.

Men jag ser inget. Så JAG TROR, att vi har "besök" i lägenheten. måste va enda förklaringen. :D


VAD TROR DU.


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: jaha vad jobbar du med då? :P ne jobbar också :)

2011-01-19 @ 08:29:18
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0