Spök- tant.

Godmorgon alla glada

Natten har varit så där, vakna runt ett och trodde då "yrvaken" att det snart va dax att gå upp, så började undra varför inte klockan ringde. haha, kan berot på att klockan va 1. haha

Efter en stund, då jag insett att klockan inte va 5.30 , så hörde jag en katt jama, bara att de va inte Ville, för han ligger på mina kläder på byrån jämte sängen.
Konstigt, de kom liksom in i från lägenheten.

Ännu konstigare va att jag kände en god kak doft, som om någon bakade kakor, KLOCKAN 1-2 på natten.
Himla konstigt , måste ha varit något "spöke" som luktar kakor och äger en katt, en gammal tant kanske, som var och hälsade på.  
         - Ja, jag tror på det övernaturliga!


                       TROR NI PÅ DET ÖVERNATURLIGA OCH SPÖKEN OCH SÅNT????

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: härligt :) jo bra! vad gör dudå? :D kram

2011-01-18 @ 07:53:19
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0