Dag 15, Mina drömmar

Mina drömmar!

Att köpa ett stort hus med många rum, och en lagom stor trädgård,
som Cola kan springa fritt i, fin bil och underbara barn.

Så är mina framtidsdrömmar. Vi har börjat spara pengar till ett hus.
Så vi får se när det blir o köpa ett.
Det e vad jag vill mest nu.

Den största drömmen av alla e ju att jag är tillsammans med min älskling Micke för evigt!
                                             <3<3<3
Att vi får ett helt underbart och roligt liv! Ett friskt och hälsosamt liv.



Enda kortet jag hade på ett hus.

Detta är huset min mormor bodde med hennes Sambo Kurt när han levde ( du är saknad ) ,
han var inte min morfar, men den enda morfar jag hade så då va han ju endå som min morfar.
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0